Vampire...

Ok nu vart jag helt exalterad, efter att jag suttit och kollat lite på Hex så kom jag på att det finns en till serie som jag kollar på. Just nu väntar jag på att nya avsnitt ska komma ut i oktober. Den heter Vampire Knight och är hur bra som helst. Denna är dock en manga serie, men jag älskar manga!! Serien handlar om vampyrer och jag har nån sjuk förkärlek till vampyrer. Triangeldrama mellan två vampyrer och en dödlig tjej....sjukt bra! Här är trailern..

Vampire Knight




När vi ändå är inne på manga så finns det en film som jag är grymt förtjust i. Den heter Vampire Hunter D Bloodlust och som man kanske förstår av titeln så handlar även den om vampyrer. Verkligen värd att se!

Vampire Hunter D Bloodlust


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0