Vill du ligga med mig??

Vad gör man om man är kåt, har ingen pojkvän, ingen kk och vill inte onanera?? Vem kontaktar man om man då vill ligga?? Man skulle kunna gå ut på krogen och hitta sig ett one night stand men tänk om man är lite kräsen? Tänk om man inte kan gå ut på krogen en söndags kväll?? Va jobbigt detta är! Vem fan ringer man??

Ok man skulle kunna ringa en kompis och bara fråga rakt ut  "vill du ligga med mig?". Men vad gör man sen dagen efter...är man fortfarande kompisar? Orka sätta sig i en sån situation. Nej, vad fan ska man göra?? Vad fan ska jag göra??

Tanken slog mig att jag kunde kanske träffa Mr D och försöka styra upp något men han har ju som sagt lite issues i det området. Dock måste jag säga att de senaste gångerna vi har pratat så tycker jag att han verkar mer och mer avslappnad. Jag tror att han inte längre känner någon press. Detta kan möjligtvis betyda att han kanske, möjligtvis, förhoppningsvis kommer vilja ha sex inom en snar framtid...snälla säg JA!!

Mmm min sexuella framtid ser för tillfället inte såååå ljus ut...men men han ville gärna följa med och plocka svamp nästa gång. Jag kanske kan lura in honom långt in i skogen och sedan ta honom med våld. Ingen skulle höra hans rop på hjälp så långt in!! Mmm tror nämligen jag gör så...en bra plan det där!!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha aa:P

2008-09-15 @ 00:26:29
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0