Drömtydning

Inatt drömde jag att jag var i ett rum som var full av ormar...alla slags olika ormar. Min ena fot hade fastnat för att flera ormar hade slingrat sig runt den. Jag ramlad omkull och kände att en skallerorm skallrade med sin svans i nacken på mig. Då vaknade jag upp med ett ryck och omedelbart vände mig om för att kolla om det fanns någon orm där. Jag var tvungen att ta reda på om detta betydde något och jag hittade detta:

"Att drömma om ormar är ett mycket dåligt omen, som berättar om faror, sjukdom, frestelser och synd. Om ormen attackerar dig ska du se upp för falskt smicker."

Vi kan juh konstatera att jag redan syndar och frestar när jag inte borde. Är detta ett budskap från mitt undermedvetna? Vill ni gå in och läsa mer så här är länken:

http://www.borderline.nu/nuke/modules.php?name=News&file=article&sid=120



Kommentarer
Postat av: Netha

Sv: Åhja! Så underbara texter... =)

2009-04-05 @ 19:51:57
URL: http://neeeta87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0