En Muppig gästbloggare :)

Hej kära läsare, kompisar och annat löst folk ;)

Muppen här! Jag är gästbloggare för stunden här på Tallica's blogg..spännande va? Det var jag som frågade henne om jag fick tillåtelse att skriva ett litet inlägg i hennes blogg och jag ska förklara varför...

Det är för att jag har märkt att det är så många bloggare där ute som inte alls överensstämmer med den bild man byggt upp genom att läsa deras bloggar. Jag läser en HEL DEL bloggar (och vill gärna tro att jag hade ett finger med i spelet när Tallica började blogga ;)) och jag vet vilka många stora bloggare är privat, vissa känner jag direkt och vissa känner jag till och det är ofta man blir besviken. Men det är klart att det är lättare att framhäva väl valda delar av sin personlighet när man sitter vid ett tangentbord, bakom en skärm och får välja att bara visa alla snyggaste bilder på sig själv, visst... Då kan man välja att framstå som intressantare, snyggare och liiite bättre än originalet.

Men nu tillbaka till Tallica!


Hon är en av mina närmaste, närmaste vänner! Det räcker inte att bara beskriva henne som en "nära vän" för hon är mer än så. Vi bodde ihop i några år innan hon åkte till Italien och det var nog inte sista gången vi bodde ihop heller, snart kommer ju sommaren! ;)


Jag har sett och känner till alla sidor av henne, mörka som ljusa och precis som hon nämnt i ett tidigare inlägg så är hon omtyckt av ALLA! Vet väldigt få som har något ont att säga om henne och de som har det känner henne inte eller är avundsjuka och önskar att de var henne ELLER hennes vän istället för hennes ovän. Vissa "ovänner" hon haft har väldigt svårt att fortsätta ogilla henne efter de pratat med henne i endast några sekunder ;)


Hon har jordens bästa humor och hennes leende och skratt kan lysa upp mina mörkaste dagar. Hon är sjukt rolig, sprallig och det blir alltid galna upptåg i hennes sällskap. Jag älskar henne för att jag kan vara mig själv kring henne, jag kan säga vad jag vill eller så behöver jag inte säga någonting alls. Hon är omtänksam som ingen annan, lyhörd och uppmärksam på andras känslor. Hon är rättvis och ärlig. Hon har de senaste åren blivit FÖR snäll med vissa saker men jag är ju den regerande drottningen inom det området så jag vet hur svårt det är att ändra på! Men tro nu inte att hon är någon mes! Om jag någonsin skulle hamna i slagsmål/bråk/trubbel (nu har jag aldrig gjort det men ändå) så är hon den första jag skulle ropa på, när hennes ögon brinner då lovar jag att ni vill lägga benen på ryggen, hehe... Jag vet att hon bär på många bekymmer och även på mycket trasigt och oklart inom sig men jag gör allt jag kan för att finnas där...finns inget som säger att vi måste hitta alla svar på en gång.


Om det nu är någon kille som någonsin kommer att få henne att öppna sitt hjärta igen så lovar jag att det kommer vara bättre än drömvinsten på Lotto och jag kommer alltid önska att jag vore lesbisk och kunde ta hans plats, haha! Skämt o sido, bortsett från hennes top-notch personlighet så är hon även grymt vacker! Nu har hon ju visat lite bilder så ni vet lite hur hon ser ut men om ni bara visste hur snygg hon är, HELA hon!! Jisses! Här har ni en riktigt, riktigt, riktigt snygg kvinna! Hon har en kropp att döda för (tro mig, jag har sett henne i underkläder ;)) och jag ska inte ens börja gå in på hennes ansikte! =) Jag ÖNSKAR ni läsare som inte känner henne visste men det går ju inte tyvärr ;)


Så...där har ni lite av Tallica ur mina ögon. Klart att detta är ur en partisk synvinkel nu men jag LOVAR att om ni hade kunnat spendera 5min med henne så hade ni som inte känner henne hållit med mig på varenda punkt!


Det var allt för mig! Massa kärlek till er läsare! ♥


Kommentarer
Postat av: tallica

jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga...du vet väl att jag älskar dig något enormt va?? vet inte riktigt hur jag andats så här länge utan dig här borta...det finns ingen kille där ute som är min andra halva..jag har redan hittat den och det är DU!

2009-04-09 @ 13:23:13
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0