Jag kräver bara detta...

Jag har i ett tidigare inlägg berättat att killen jag träffar eller ligger med, Patrick, har en flickvän. Han erkände det för mig och jag erkände för honom att även jag träffar andra killar. Det har nu gått ett par dagar och jag har tänkt över saken lite. Hur sjuk är inte den här situationen?? Jag träffar en kille som har flickvän och träffar 3 andra tjejer...eller bara mig och sin flickvän för han påstår nu att han dumpat de andra. Jag däremot träffar honom och två andra killar vilket sammanlagt blir tre killar. Skillnaden mellan mig och Patrick är att jag är ärlig om att inga känslor får involveras och att det enbart handlar om sex. Jag ljuger inte om att jag inte träffar andra killar...jag säger ba inget. Och om det skulle komma på tal så tror jag att jag skulle berätta sanningen. Jag har inget att dölja och absolut inget att skämmas över.

Patrick vart ju helt chockad när jag berättade sanningen och lättad konstigt nog. Han tyckte att det kändes som att han hade lyft bort tre ton från sina axlar. Jag kunde inget annat än att skratta åt situationen för båda hade gömt detta för varann. Han sa att han tyckte om mig och att han skulle sakna mig jätte mycket när jag åker hem till Sverige. Jag sa att jag tyckte om sexet och skulle sakna det som faaan när jag åker hem. När vi la oss den kvällen höll han om mig rikigt hårt och viskade i mitt öra:

" I will only demand one thing from you. When you are with me I want you to give all of you to me because I am giving all of me to you.. "

När en riktigt snygg och enormt het italienare viskar detta i ditt öra i mörkret...ooff! Om inte detta får igång en så vette fan vad som gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0