Kärlekstest!

Jag var inne på Miss PinkLady's blogg och hittade denna kärlekstest och självklart var jag tvungen att testa med några av mina grabbar ;) !

 

Vi börjar med Vakten, jag tycker juh faktiskt om honom på riktigt!!

tallica - Vakten      77%         Wow! Det är inte många som passar så bra med varandra som tallica och Vakten!

tallica - Patrick      73%         Wow! Det är inte många som passar så bra med varandra som tallica och Patrick!

tallica - Paco          14%         Försök inte ens! Hahahahaa

tallica - Paks          69%         Ett förhållande mellan tallica och Paks har definitivt en chans att fungera!

Hahahaha aja undrar om detta stämmer! Jag väljer att tro på att det gör det!! Vad får ni för resultat??

Kommentarer
Postat av: sara

Ha ha vad kul att då vågade prova...Ser ju riktigt ljust ut för några...;)

2009-04-30 @ 10:10:38
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

hahaha eller hur!

2009-05-04 @ 18:35:37
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0