Vad vill du säga??

Jag drömmer mycket mardrömmar. Då menar jag att jag drömmer varje natt...flera drömmar! Jag kan drömma upp till 5 eller 7 drömmar per natt och jag kommer ihåg nästan allt. Så nästan varje natt vaknar jag upp genomsvettig, flåsande och halvt ihjäl skrämd. Sen så inser jag att det var en dröm och jag somnar om. Självklart får jag ingen vila om nätterna när jag ständigt drömmer så här så jag vaknar upp som en zombie varje dag.

Jag kan drömma om allt från att jag blir jagad av en jätte spindel eller att hela min familj har fått en dödlig sjukdom. Helt sjuka obetydliga drömmar men jag vaknar ändå upp med ett jätte ryck. Jag har hört att drömmar är som ett fönster till ditt undermedvetna. Försöker mitt undermedvetna säga mig något med alla dessa hemska drömmar?? I så fall vad?? Vill sova en natt utan att drömma något så jag kan få en morgon där jag känner mig utvilad!

Vad drömmer ni om?




Kommentarer
Postat av: Sarah

Välkommen till klubben.. drömmar också heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt sjuka drömmar. Typ varje natt... trött på det...

2009-04-01 @ 21:49:31
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: tallica

men va fan kan det bero på?

2009-04-01 @ 22:16:32
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: sara

Fan vad sjukt att du tog upp detta, för vet du vad/vem jag drömmde om inatt? Om dig, jag drömde om tallica. Du var här i Göteborg för att hälsa på en kompis till mig, självklart kände vi igen varann så vi hälsade. Du var typ 150 cm lång, mörbrunt hår till axlarna, fräknar, gröna ögon och svart klädd. Alla sa att vi var så lika och såg ut som helan och halvan...Jag var stor och du var pytte liten, gick knappt till axlarna på mig...Vi var ute med mina tjej polare på stan och festade och dansade och sen hamnade vi på nån hamburgebar, där slutar drömmen...jag brukar drömma varje natt, men blev ändå chockad att jag drömde om dig. Jag känner ju inte ens dig...Stört med kul på samma gång! knepigt hur ens undermedvetna/fantasi kan spela en ett spratt...

2009-04-03 @ 09:19:45
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

Hahahaha va sjukt att du drömde om MIG!! Jag känner juh mis as nära dig nu när vi har hängt lite! Men jag måste rätta dig lite om min längd...jag är 175cm lång och inte 150 hahah! Min mamma e typ så lång! Men det låter juh som att vi hade as kul ute!

2009-04-03 @ 15:51:38
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0