Nàn har slàppt sig...

Vi har nu kommit fram till Rom och har upptàckt att det finns datorer med internet hàr!! Woohoo jag kan dà kanske slànga in ett inlàgg eller tvà ibland. Just nu sitter vi och vàntar pà att vàrt rum ska bli ledigt. Resan hit dock var inte vàrldens bàsta. Vi hittade jàtte billiga biljetter med tàg och tyckte att vi hade dragit jackpot hahah nope! Biljetterna var visst sà billiga fòr att vi inte hade sitt platser. Sà i àtta timmar har vi hoppat fram och tillbaka mellan olika platser. Till sist hittade vi en hytt dàr vi fick sàtta oss. Vi var sex personer i den dàr lilla jàvla hytten....sà ni kan tànka er hur mycket det stank. Hahahaha jag har aldrig varit med om nàgot vàrre!!! Jag àr hundra pà att nàn av gubb jàvlarna i hytten slàppte sig under hela jàvla fàrden!!

Men men nu àr vi hàr, strax ska vi fà duscha och fràscha till oss. Sen bàr det av mot Coloseum...dagens fòrsta sightseing stopp!!

Vilket jàvla àventyr!!!!

Kommentarer
Postat av: Arvid

ååå ni är ju så härligt galna och jag saknar er nåt otroligt ! På ons är det dammiddag och typ de enda jag kan minnas från förra året var dina kuddmärken på kinden och nyvakna face hahaha :P Finns ju så mycke att berätta för er när ni kommer hem ...drama town du vet :P men förhoppningsvis kommer jag ha lite goda nyheter att dela med mig också :D

2009-04-10 @ 11:22:24
Postat av: ´ Teutaa

Hejsan, vem har snyggast läppar ?? .. rösta på en kändis av 8 .. tävlingen finns på min blogg.. ha de bra puss å kram <33

2009-04-11 @ 19:18:06
URL: http://tettusshee.blogg.se/
Postat av: tallica

Arvid: saknar dig som fan oxo sòtis!! kommer aldrig glòmma paniken nàr jag vakan 10 min innan middan hahahah! ska bli sààà roligt att fà hòra allt nàr jag kommer hem!!



Teutaa: JAG HAR SNYGGAST LAPPAR!!!!

2009-04-12 @ 23:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0