Uppklädda och STUD UP!!!

Ja gott folk låt mig få berätta om gårdagen för er! tallica och Licious skulle få besök av två herrar, Patrick och hans kompis som Licious hade blitt förtjust i. Vi skulle laga de middag och sen så skulle vi ut och dansa. Vi åkte till andra sidan staden för att handla mat till middagen eftersom det här fucking landet har ALLT stängt på söndagar. Väl i affären så får jag ett mess där de skriver att de tyvärr inte hinner komma på middag men kommer gärna efter det och dricker lite vin. Smått griniga så säger aja men det blir kul det oxo. Så vi köper massor med vin, ost, kex och jordgubbar.

Vi åker hem och städar heeela lägenheten, gör färdigt lite skolarbete fort som faaaan och börjar fixa oss. Jag kan inte nog beskriva hur stressade vi va för att hinna med allt igår innan de skulle komma. Allt skulle juh va perfekt. Så vi klädde upp oss till max och diverse kroppsdelar hade rakats!!!!!!! Asså utan att överdriva så var vi grymt sexiga!!!

Vi fixar med osten, kexen, jorgubbarna och allt annat shit! Va händer??? Jo de två rövhålen skickar ett mess vid elva tiden att de tyvärr inte kan komma för att de måste upp tidigt och att de är jätte ledsna...och att vi snälla inte ska bli arga. Ilskan tallica och Licious kände när vi satt där i vardagsrummet helt jävla uppklädda....det går fan inte o beskriva!!!

För det första så gör man inte så! För det andra så gör man inte så mot oss som var sååååå fucking snygga igår kväll!!! Vad gjorde vi..jo...jag skickade ett mess till den k*ks****en Patrick att han kunde radera mitt nr. Det här är andra gången vi bestämmer att träffas och han kommer inte i sista sekund. Jag är för fan inte den tjejen som sitter och väntar på en kille och det är för fan inte Licious heller!

Varför ens bestämma träff med två tjejer när man vet att man ska upp tidigt dagen efter! Jag vet att han kommer att försöka bli sams men vänta ba hur jag ska spela den här killen!! AAARRRRGGGGHHHH va arg jag e!!!

Licious: Va faaaaan!!!! Jag har rakat min fucking Poni...MIN PONI!!!! Jag skulle juh ligga med honom ikväll!!!!!! Jävla horunge!!!

Så vi drack upp allt vin och gick ut hahahaha! Kvällen slutade ganska bra ändå för vi träffade på lite kompisar ute och dreglade lite över de kvinnliga gogo danasarna ;) Den där k*ks****en kan juh glömma den där trekanten jag kanske hade gått med på!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh My gooooooooddd... raka ponin i onödan, hellre får jag e kniv i röven!!!

Love<3<3<3

2009-04-28 @ 00:56:59
Postat av: tallica

öhm...eh eh vette fan om jag hellre tar en kniv i röven...

2009-04-28 @ 02:53:17
Postat av: Muppen

Fyfan! Jag blir liksom arg på nytt när jag läser inlägget!! Jag kan liksom inte fatta hur de kan resonera att lite trötthet är värre än att missa en underbar kväll med er... Jag tycker messet du skickade var klockrent! Assholes!

2009-04-28 @ 02:56:16
Postat av: tallica

mmm jag blir sur jag med!!!

2009-04-28 @ 03:13:07
Postat av: Licious

hahaha jag håller med första kommentaren!!! riktigt jobbigt att raka ponin i onödan! Men vissa tycker tydligen att andra saker är jobbigare....:



Licious: Vaa faaa!! Jag har ju rakat min fucking Poni...MIN PONI!!



Tallica: Va faan!! Jag har bäddat min säng!! kan du fatta att jag har bäddat min säng i inödan, hur ofta gör jag det liksom??



Licious: ....öööö..hhhmm..... Käften!! Jag har rakat min PONI!!!!

2009-04-28 @ 23:09:28
Postat av: tallica

AHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA va fan jag HATAR att bädda min säng!!!!

2009-04-28 @ 23:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0