Ont att göra slut...

Jag var ute och gick igår. Jag såg ett par som satt på en bänk. Tjejen satt i knät på killen och allt såg så mysigt ut. När jag kom närmre så ser jag att båda två gråter. De höll på att göra slut... Fy fan va dåligt killen såg ut att må...antar att tjejen var den som ville göra slut. Man såg verkligen smärtan i hans ögon. När jag såg på honom så såg jag mitt ex framför mig. Jag såg hans ansikte framför mina ögon, hans tårar som rann nerför hans kinder när jag sa att jag ville göra slut.

Fyy faaaan...

Att göra slut med någon eller att någon gör slut med en är bland de värsta känslorna som finns. Känslan av att vara den "hjärtlösa" eller den  "hjälplösa" är bortom förklaring. Nä... detta är en av anledningarna till att jag inte vill ha pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Muppen

Blä! Jag hatar också sånt.. När man är singel så har man åtminstone inget att förlora. Man blir så jobbigt sårbar med tvåsamheten...

2009-04-23 @ 18:56:28
Postat av: tallica

precis...jag orkar inte med sånt..tror fan att jag är för svag för det...

2009-04-23 @ 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0