Alla som inte dansar är våldtäcktsmän!!

Igår satte jag och tjejerna på oss party skorna...svalde en massa alkohol och dansade loss på dansgolvet. Jag kommer inte ihåg sist jag dansade så mycket. Total känsla av frihet!! Det var ganska lite folk så vi hade större delen av dansgolvet för oss själva. Tydligen så hade det samlats en liten skara av äckliga pojkar runt oss men det brydde vi oss inte om utan skakade allt vi hade!!

Tro det eller ej men jag sitter här på jobbet nu...fortfarande lite fuller :) Har inte gjort ett skit som är av nytta utan bara kollat på film hehe! Snart tänker jag gå in till chefen och säga att jag inte har något att göra och fråga om jag får gå hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0