Arg och kåt!!!

Vet ni vad jag hatar??!! Jo jag hatar att behöva raka min Poni...min vildros...min kärleksgrotta och förvänta mig att jag ska få ligga men att det inte händer!! Mmmm precis!!! Jag skulle träffa herr McGills igår kväll....vilket vi bestämde i måndags kväll, så jag duschar och rakar mig och sminkar mig lite granna och jag luktade väldigt gott ska ni veta!!!! Han ringer mig och vi pratar i telefon i ungefär 40 min och jag tänker....varför pratar vi i telefon när jag ska åka över till honom nu? Sen så säger han att det är jävligt sent och att han är jätte trött och ska gå och lägga sig...kan vi träffas imorn istället undrar han. Det var exakt det han sa till mig i måndags!!! Jag blev skit sur och gav detta svar:

"Nej...jag kan tyvärr inte. Jag skulle ha träffat tjejerna ikväll men sa nej eftersom jag trodde att vi skulle träffas så jag har lovat bort mig till dom resten av veckan...sen så flyttar jag härifrån juh. Så nej jag kan inte träffas..."

Vilket stämmer juh! Jag sa nej till tejerna pga honom och jag kommer att förmodlingen att få min helvetes vecka vilken sekund som helst så även om jag fann tid så skulle jag ändå inte få kunna ligga! Fan va sur jag blir! Jag tror inte killar inser hur mycket vi tjejer måste förbereda oss innan sexuellt umgänge. Raka benen, raka muttan, raka under armarna, använda smink som inte kletar sig under sexet, välja ut sexiga underkläder och komma in i sex stämningen samt packa en övernattnings väska!!!

Som ni märker så är jag lite grining för att jag är arg och kåt!!!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Fast det är ju ditt val att göra allt det där innan du ska ligga :) Visst, om jag har tänkt mig att jag ska få ligga en speciell dag blir jag också grinig, vare sig jag har rakat mig eller inte.

Men som sagt, det är ju ditt val att göra så många saker bara för att du ska ligga :)

2009-08-12 @ 10:43:56
URL: http://sab.blogg.se/
Postat av: Licious

Det absolut värsta jag vet är att raka ponin i onödan.. Miss R sa det så fint som " jag tar hellre en kniv i röven än att raka min poni i onödan"!



Och förresten...du är min fru! varför ska du raka din poni för någon annan????

2009-08-12 @ 16:37:51
Postat av: sara

Det nog stämmer att vi tjejer måste förbereda oss mer....Kommer ihåg första gången jag skulle sova över hos Jonas. Satt hemma hos en kill kompis när vi bestämde att jag skulle komma över. Var tvungen att kasta mig in i kill kompisens dusch, låna deo, en rakhyvel och piffa till mig lite. Han tyckte jag var skit knäpp och att jag överdrev.

När jag sen berättade för Jonas hur noga jag förberett mig skrattade han bara och tyckte det var löjligt. Själv hade han nämligen varit halv svettig efter en hel dag på jobbet...Killar alltså, de förstår sig inte på oss tjejer:)

2009-08-13 @ 15:50:36
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Anonym

*Sabina: när jag måste göra dessa saker...lite svårt att känna sig sexig när man är lika hårig som en gorilla hehe



Licious: nej men du inbillar dig mina kära...jag vill absolut inte ha någon annan än dig!



Sara: haha håller med fullständigt...killar behöver inte förbereda sig vilket är väldigt orättvist!*

2009-08-13 @ 18:18:04
Postat av: Sabina

Det är ju dock fortfarande ett val du gör. Om du frågade en kille om han tycker du är sexig fast du inte har rakat fittan på ett par dagar så ska du se att det är lugnt. Med dom flesta killar iaf.

2009-08-14 @ 10:02:41
Postat av: Thomas

Å andra sidan är det ju bra att han säger ifrån... Nu vet du ju att han verkligen vill att du ska vara där, när du är dar =)



Skulle vi killar inte förbereda oss???

Vi måste ju självklart snygga till frisyren, vi också. Men ännu viktigare är att vi måste planera så att vi är lite lagom på... Inte för heta på gröten så att det blir för kvickt avklarat. Och dessutom måste vi ju redan nån dag planera så att att resultat av själva akten är fräscht och trevligt.

Så nog måste vi planera :-)

2009-08-15 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0