GÖTEBORRRRG!

Ok jag ska avslöja något för eder! Nämligen vart jag kommer att befinna mig på torsdag till måndag. Jag ska sjukanmäla mig från jobbet och åka till Göteborg!!!! Jajamensan...tallica ska göra Göteborg osäker i hela fem dagar!!! Min wifeyano (ord+ano=du kan prata italienska) bor där och vår vän C från Italien ska komma och hälsa på så jag styr rodret neråt!

Ska bli sååå kul att få träffa frugan Licious och C, har saknat dom as mycket! Detta blir min semester för denna sommar så jag ska verkligen njuta fullt ut! Detta innebär juh självklart att fröken tallica kommer att vara full i fyra nätter och skaka rumpan på varenda dansgolv hon hittar ;) Ses där nere boyz n galz!

LISSSSSEEEEBBBEEEEEEEEEEEEEERRRGGG HERE I COME!!!!!





Kommentarer
Postat av: Sabina

Foten kommer aldrig bli hel igen tyvärr :/ Men körde lite på löpbandet idag och det funkade! Det är lite som roulette det där, antingen går det bra eller så gör det massa ont och jag får halta ett par dagar.



Klart det vänder nån gång. Det är bara så mycket att tänka på.

Att inte ha någon fast punkt i tillvaron är väldigt jobbigt för mig.



Hoppas du får det toppen i Göteborg!

2009-08-04 @ 17:17:44
URL: http://sab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0