Kräftskiva!

Hej folket! Hur är det med alla där ute? Med tanke på omständigheterna så mår jag ganska bra måste jag säga. Jag åkte från päronen i lördags, klarade inte av att vara hemma något mer. Jag var på kräft skiva och har nu blivit mygg biten exakt överallt. Det har varit tortyr sen dess för att det kliar ständigt!!!! Någon som har någon tips på vad man kan göra, kräm eller dylikt för när det kliar så jävligt???

På festen så var det en pojke som tydligen hade fattat tycke för tallica. Han flörtade med mig och svansade efter mig ganska mycket måste jag säga. Jag njöt av uppmärksamheten och komplimangerna han gav mig. Men när han sa detta så flydde jag:

"Det tar emot och säga det här men...faaan...du är så jävla snygg i fejjan!"

Öhm ok?? Hahahaha avtänd är vad jag blev!! Så jag tog upp luren, messade McGills och flydde fort som faaan!



Har juh sagt att jag ska bli lite bättre på att ta kort själv till mina inlägg, även om ni inte får se mitt ansikte. Men här är kräftorna vi åt hehe!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej.

Ta allergi en allergi tablett mot myggbetten...så slutar de klia ;D Jag vet sånt för jag är uppväxt i Gällivare ;D haha...

2009-08-03 @ 10:43:30
URL: http://bellebest.blogg.se/
Postat av: tallica

jasså?? nån speciel allergi tablett??

2009-08-03 @ 11:40:35
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag brukar ta clatityn (tror de stavas så) de finns receptfritt på apoteket ;D Annars funkar de säkert med vilken allergi tablett som helst ;D Dom gör så att klådan slutar...

KRamis

2009-08-03 @ 21:19:19
URL: http://bellebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0