Årets..

Igår kväll var jag ut och tog mig en promenad. Jag var bland husen i området där jag bor och allt var frid och fröjd....vad hände då?? Jo tallica kan juh självklart inte gå ut och gå i snön och tycka att allt är frid och fröjd...nej! Så för att krydda till min annars så himla spännande tillvaro så tyckte jag att jag kanske skulle ta och dra en vurpa mitt bland villorna.

Jag ramlade!

Och jag ramlade inte graciöst nej jag ramlade som en gammal kärring. Allt gick i slow motion och man skulle kunna jämföra det med att välta en gran. Allt som saknades vara att någon stod bredvid och skrek:

TIIIIIMBER!!!!

Jag slår vad om att i nån av husen så stod det en tant i köks fönstret och kissade på sig lite grann av skratt....tant jävel!





bild från Google...nu ska jag iväg på möte och leka smart!

 


Kommentarer
Postat av: licious

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAJag vet inte huuuuuuur mycket jag hade betalat för att se det där!!!! hahahahahahahaha

2009-12-17 @ 18:37:12
Postat av: tallica

jaja skratta på du...ska komma och lägga krokben för dig!!!!

2009-12-17 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0