Dream Orgasm!!!

Idag är jag på bra humör! Vet inte varför men jag är på riktigt bra humör! Ok jag kanske vet varför...jag drömde  bra inatt. Jag drömde att jag hade sex!! Jag har ingen aning om vem han var men jag kände hans varma kropp och hans ivriga händer!!

Kan ni tänka er att jag vaknade upp av att det gick för mig???  Yes jag vaknade upp av att jag fick en OOOO!!! Så jäkla sjukt och så jäääkla skönt. Dröm orgasmer är dom bästa orgasmerna ever! Önskar att jag fick såna oftare.

Har juh inte haft sex på lääänge så jag går omkring och är konstant kåt!! Jag behöver ligga snart....man vet att det börjar krisa sig när man drömmer om det så intensivt att man kommer!!!

Haft nån sån??





bild från Google..


Kommentarer
Postat av: efffy

Vilken lyx, när jag väl drömmer om sex och lyckas få in en orgasm i det hela vaknar jag alldeles fööööör tidigt!!

2009-12-16 @ 15:05:38
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: tallica

that sucks..

2009-12-16 @ 15:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0