En annorlunda lista.

Fan va grinig jag är! Jag är så jävla sur så jag tänker låta det gå ut över bloggen!!! Det är en bajs dag idag helt enkelt! Jag är grinig för att..

..det är så jävla kallt!
..jag inte fattar något här på jobbet!
..dom flesta på den här planeten är antingen korkade, själviska, egocentriska eller bara elaka!
..folk kör som idioter på motorvägen varenda jävla dag!!
..jag saknar McGills OCH Vakten!
..jag bor hemma!
..jag är en misslyckad singel som inte ens kan behålla en kille som redan vill ha henne!


Jag är grinig för att mitt liv är som den är...för att jag är JAG!!!

Ve och fasa för denna dag!




angry baby from Google says it all!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0