Förspels tips..

För några dagar sen så fick ni läsa om min lap dance och som lovat så får ni nu några videosar från andra. Har tagit dessa från olika filmer. Nu kanske ni får lite inspiration ;) !!

Det behöver inte vara något komplicerat med en massa konster o grejer :) Det viktiga är att ni hittar en låt ni känner er bekväma med och att ni kan den...dom olika beaten och så. Då kan ni röra kroppen lite mer efter låten! Sen ska ni absolut träna lite för er själva...kanske framför spegeln innan ni kör detta på någon. Ett litet tips är att klä er i något som får er att känna er smoking hot! Plus att er respektive tycker redan att du är sexig annars skulle väl han/hon inte vara där till o börja med ;) !

Sexa vidare my horny puppets!

Från filmen Death Proof




Från filmen Honey

 

 Från filmen Showgirls, ok den här sista kanske e lite komplicerad men den är heeet!

 Have a lovely morning yall!!!


Kommentarer
Postat av: sara

Oj shit vad svårt. Det där kommer jag aldrig kunna göra lika bra, men jag ska försöka. Ska hem och öva och sen överraska pojken min:)

2009-12-08 @ 10:23:21
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

Go for it!!!

2009-12-08 @ 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0