Hemma för mig

Jag saknar verkligen min gamla studentstad. Det är den enda staden som jag har nånsin känt mig hemma i. Det är en liten skithåla men det är min lilla skithåla. Rymmer juh dit varannan vecka för att ladda min batterier så jag kan orka med två veckor där jag bor nu innan jag får rymma in i min bubbla igen. Hade jag vart tillsammans med McGills så hade det vart ett bonus om jag bodde där...så är juh ej fallet nudå.

Nej jag har mina tjejer där, jag har rötter där....jag mår helt enkelt bra där! Jag vill verkligen flytta tillbaka dit en dag, när dock vet jag inte men en dag sörru!!!

Det är sjukt hur man kan känna sig absolut hemma någonstans och totalt vilsen någon annanstans...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0