Hur skulle det vara om..?

Helt sjukt vad trött jag är. Kan inte sluta tänka på McGills och det faktum att han hörde av sig. Han sa att han saknar mig...åh...jag saknar honom sjukt mycket! Ibland kommer jag på mig själv med att fantisera om hur det skulle vara om vi var tillsammans. Hur vi skulle vara om vi gick ut tillsammans med mina kompisar. Hur det skulle vara om jag fick träffa hans föräldrar och han mina. Hur det skulle vara att hitta på en massa saker tillsammans som att åka upp till stugan igen eller bara ta en promenad....skulle vi då hålla hand?

Jaja nu är jag jätte tjejig igen...kan någon komma och ge mig en bitch slap och slå lite förnuft i mig igen!!!!

God natt..




Kommentarer
Postat av: Daniel

Känner igen drömmarna och det eviga tänk om.. vet inte va jag ska säga!

2009-12-08 @ 21:48:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0