I know u to well..

Inom loppet av ett halv år så har jag blivit lämnad två gånger. Två gånger av exakt samma anledning..

"Jag har träffat någon annan.."

Varför? Duger inte jag? Är jag tjejen man roar sig med tills man hittar det man egentligen vill ha?? Det tär på en i själen att samma sak händer en två gånger i rad. Jag är trött på att vara den som får stanna kvar alldeles själv. Stå där ensam tittandes ner på mina tårar..

Den här smärtan har knackat så ofta på min dörr nu att jag snart ger den jäveln en egen nyckel och frågar om han vill flytta in...så är jag iallafall inte ensam..









Kommentarer
Postat av: Arvid

Älskling ....vi hann aldrig prata i helgen :( Varför sa du inget ...ring mig så jag får höra ALLT ! Saknar dig redan iaf ...låt de bli nytt år fort :D

2009-12-22 @ 23:55:25
Postat av: tallica

*ingen fara snutt, kändes så tjatigt att dra upp allt igen men jag ringer dig gärna ändå :)!*

2009-12-23 @ 12:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0