Min kropp

Jag har gått upp i vikt. Inget drastiskt och dom flesta skulle säkert ba himla med ögonen åt mig. Men jag är inte van vid att se ut så här, mina kläder sitter inte som dom brukade. Och i och med hela min pöjk situation just nu så är självförtroendet inte på topp! Jag är absolut inte tjock och tycker absolut inte heller att det är fel att se ut så här men jag är bara inte van vid det. Så jag har bestämt mig för att göra något åt saken. Nu när jag har börjat jobba så rör jag inget på mig...det ska det bli ändring på! För per dag så spenderar jag 2 h i bilen och 8 h på kontoret då jag inte rör på mig alls!!

Jag äter en stadig frukost, stadig lunch, frukt runt tre tiden och sedan middag runt sex. Jag tänker inte så hemskt mycket på vad för mat jag äter men jag äter med måtta. Får inte äta något mer efter klockan sex, jag lägger mig ändå runt tio så det ska nog gå! Ska sluta äta onyttigheter som chips, bullar och sötsaker på vardagarna. Sånt får jag unna mig på helgerna då jag har mer tid på mig för att röra på mig och även det med måtta!! Ska försöka ta mig en långpromenad efter maten varje kväll eller iallafall varannan kväll. Dricka mycket vatten!!!

Vi börjar så här och sen så får vi se hur det går...


Så här såg jag ut när jag bodde i Italien för 8-9 månader sen

Okej jag har inte världens finaste kurvor men jag var nöjd med mig själv..




Så här ser jag ut idag, kanske till och med lite mer hull runt magen. Jag vet att det inte är så mycket men jag trivs inte längre..

 


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

förstår hur du känner, alla andra tkr man ser jättebra ut, men själv finns det mkt man vill ändra på :P



men bara för det ska jag vara som alla andra och säga att din kropp ser fin ut, hihi ;)



sv: TACK SÅ MYCKET :D:D

2009-12-07 @ 15:33:47
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Thomas

Du är grymt snygg!!! A body to dream about....

2009-12-07 @ 17:01:49
Postat av: vesna

hopppas det blir bättre och att du blir nöjd =)

2009-12-07 @ 22:55:18
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: f

godnatt :)

2009-12-07 @ 23:47:52
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: tallica

Thomas: tack :)



Vesna: jag hoppas oxo det!

2009-12-08 @ 09:58:11
Postat av: sara

Jag ser typ ingen skillnad, för det är orättvist med den svarta klänningen som förminskar och den ljusa som förstorar...

Men jag förstår vad du menar! Men jag tycker du är fin som du var och som du är.

2009-12-08 @ 10:01:20
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

jag förstår hur du tänker and I like it hehe! Tack!

2009-12-08 @ 10:07:22
Postat av: Anonym

Jag kan tro att det är p-pillrena som gör att du har fått lite extra på dig. En del kvinnor får mer kilo på sin kropp. Vad tror du? Går det bra annars med p-piller för dig.

2009-12-08 @ 10:26:40
Postat av: tallica

ja det kanske är p-pillrena men jag ska ändå få av mig dom extra kilona! men annars så funkar dom helt ok

2009-12-08 @ 11:29:19
Postat av: Anonym

Du har en mycket vacker kropp nu som för 9 månader sedan. Väldigt sexigt.

2009-12-08 @ 11:45:04
Postat av: tallica

Danke!

2009-12-08 @ 12:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0