Nu har jag väl ändå nått botten!

Imorse i bilen på väg till jobbet så körde jag på som vanligt och hade på radio i bakgrunden. Utan någon anledning eller orsak så brister jag ut i tårar....que?? Ja jag börjar gråta i bilen på motorvägen. Jag vet inte ens varför!!!!! Efter en stund så slutade tårarn rinna och allt var ok. Men nej...det dröjde bara några minuter innan jag blev alldeles blödig igen och började böla som ett barn man tatt nappen ifrån.

Så jävla skumt det där. Det va inte så att jag tänkte på något speciellt utan helt plötsligt så kände jag mig bara så himla ledsen och hjärtat bara brast.

Nu har jag väl ändå nått botten i skalan av att vara patetisk...börja gråta utan anledning..?




Bild från Google


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kallar det livet.

2009-12-01 @ 14:11:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: tallica

...miserabelt är nog ett ord jag skulle använda hehe

2009-12-01 @ 14:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0