Vinterland

Idag har jag vart ute och byggt en snögubbe tillsammans med dom små barnen. Ja dagis verksamheten fortsätter.

Har verkligen varit nära att tappa tålamodet vid ett flertal tillfällen men då har jag tagit ett par steg bakåt, tagit ett par djupa andetag och tänkt att nej man får inte kasta snöbollar i nyllet på småbarn!

Min snögubbe ser inte riktigt lika glad ut som dom andra....jag tycker att alla andras snöisar verkar glada. Och min jävel verkar behöva kamma sig också...









Gör en bättre själv om du kan!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - den påminner lite om Dr Phil!!

Lite mindre hår i mitten och en mustasch bara :-)

2009-12-26 @ 17:13:06
Postat av: tallica

hahahaha typ den looken ja träva efter!

2009-12-26 @ 17:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0