Carnival of Ivrea!

Igår var jag  till Carnivalen i Ivrea! Det är en flera dagars lång karneval där man har en gigantisk apelsin krig....ja ni läste rätt! Man har apelsin krig! Det finns förstås regler och olika processer. Inte alla får vara med utan man är i lag osv. För att inte bli träffad av en apelsin så var man tvungen att ha något rött på huvudet, detta betydde att man inte var med i fighten! Jag hade något rött på skallen men var med ändå :)! Det var skit kul tills jag blev träffad av en apelsin! Fick en skit stor jävel på insidan av mitt lår och jag har ett fint blåmärke nu! Men det var värt det för jag fick en bra massa träffar på andra!




Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh, sånt där har jag alltid drömt om att få vara med om... Verkar vara helt otroligt! :D Måste erkänna att jag är sjukt avensjuk på dig just nu ;P

2009-02-24 @ 00:26:01
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

följ med nästa gång da!!!

2009-02-24 @ 01:19:27
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0