Fuck You!

Ja idag är det Alla Hjärtans Dag...jag hatar den här sketna dagen!! Idag kommer alla gay par att kramas och pussas och "älska"....blä....usch! Ok jag är avis.. Jag vill oxo kramas och pussas men jag vill inte älska utan knulla tack!

Så för att bota denna depprission idag så ska vi ha Carnival fest ikväll! denna helg i Venedig ska de ha Carnival fest...dvs att alla går omkring med en mask på sig. Ingen vet vem den andra är och alla super ihjäl sig! Så vi köpte as coola masker när vi var i Venedig och ikväll ska vi ha vår egen Carnival fest!! Är ni riiiktigt snälla så kanske jag bjuder på en bild av mig själv i min mask ;) !!!!

FUCK YOU Alla Hjärtans Dag!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0