Jag àr ond jag vet!

Yes det àr jag...ond som fà!! Mitt huve snurrar 360 grader som bruttan i Exorsisten samtidigt som jag skriker FUCK ME...fast jag àr vàl inte riktigt lika ful som hon àr. Nej jag àr faktiskt ganska behaglig att titta pà :) ! Jag hàller just nu pà och mind fuckar en stackars kille. Han heter Paco och ni har hòrt om han fòrut. Killen har flickvàn sedan 4 àr tillbaka...hon ska komma och hàlsa pà nu i helgen! Paco har gàtt och blivit intresserad av mig och jag màste erkànna att jag finner honom intressant ocksà! Han tycker att jag àr rolig, snygg och helt jàvla underbar...kul fòr honom. Jag skulle làtt tànka mig att bestiga karln men problemet àr juh att han har en flickvàn. Jag àr inte riktigt sàker pà om det àr ett problem fòr mig men det verkar som om han aldrig vart otrogen mot tjejen fòrut sà han vet inte riktigt vart han ska ta vàgen.

Stackarn àr juh sààà làtt att làsa. Han skiner upp som en sol varje gàng han ser mig och av nàgon anledning sà sitter vi, stàr eller dansar ALLTID bredvid varandra! Saker och ting blir juh sààà mycket vàrre nàr vi har druckit...vilket àr ganska ofta. Vi skojar med varann, kramar pà varann och beràttar fòr varann hur mycket vi hatar varandra...normalt jag vet! Konversationen slutar alltid med att han àngrar att han sagt att han hatar mig och sàger att han àlskar mig. Han stòr sig vàldigt mycket pà att jag vàgrar involvera kànslor och vill att jag kànna "kàrlek"...fràga mig inte varfòr.

I lòrdags, pà alla hjàrtans dag, sà hade vi fest. Han cirkulerade runt mig konstant. Dà och dà nàr ingen tittade sà bet han mig lite hàr och dàr. Nàr vi var ute sà kom han fram varje gàng en kille kom fram till mig. Han tog pà mig sà fort han hade tillfàlle. Utanfòr klubben nàr vi stod med alla de andra studenterna sà kommer han fram till mig och sàger:

"tallica...I love you"

Alla tittar pà mig och ler och jag blir helt ròd i ansiktet. Hela vàgen hem gick vi hand i hand. Màste erkànna att det var mysigt men va fan. Jag har inte tid med sànt hàr! Karln gòr mig sà jàvla kàt och jag vill ligga fòr i helvete!! Jag ryser juh varje gàng han tar pà mig! Inte fòr att han àr sexig eller snygg utan just fòr att han àr off limit!

Jag àr vàrldens sàmsta mànniska om jag fòrfòr honom och ligger me han...eller?? Fòr jag tror att han har kommit till en punkt att han inte kan hàlla sig...tror jag, han beter sig sà! Vad ska jag gòra fòr jag àr hungrig efter en karl!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Go for it ;) ;) ;)

2009-02-17 @ 22:41:35
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

Hade du gjort det Carro???

2009-02-17 @ 23:27:10
Postat av: Carro

Självklart! Alltså, visst, det kanske inte är jättesnällt mot hans flickvän, men seriöst, deras förhållande är ju påväg ner i graven, i alla fall som jag ser det... Och han verkar ju vara en riktig heting, så kör kör kör!!! ;) Lova bara att skriv om allt sen... hihi



Sen så måste man ibland tänka på sig själv i första hand :)

2009-02-18 @ 07:44:09
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

hmmm ska nog ha detta i åtanke nästa gång vi dricker tillsammans...

2009-02-18 @ 23:56:34
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0