Sjukt att mamma vet..

Jag har juh varit i sjuk, haft feber och frossa, så jag har legat döende med andra ord. Jag hade inte sagt till någon i min familj att jag är sjuk, speciellt mina päron för då får de panik över att jag är här borta och de där borta och att de inte kan komma och ta hand om mig. Lika bra att bespara de huvudvärken och inte säga något tyckte jag. Men vet ni vad?? Min mamma ringde för ungefär 20min sedan och det första hon frågar är om jag är sjuk!!!! Jag ljuger och svarar att jag mår jätte bra och undrar varför hon tror att jag är sjuk. Hon säger då att hon känt det på sig och inte kunnat sova hela natten för att hon kände att jag var sjuk...!!! Är inte det sjukt???? Jag höll fast vid min vita lögn och sa att jag mådde jätte bra och att hon inte behövde vara orolig över något. Hon trodde mig inte och fick mig att lova och svära hahaha!

Är det inte sjukt hur stark ett band mellan förälder och barn är? Att de kan känna på sig saker, saker som händer deras barn utan att de vet om det? Nu saknar jag min mamma och pappa jätte mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0