The spanish boys... :)

Igår kväll så var vi hemma hos en av de tyska utbytesstudenterna och umgicks lite. Det slutade med att vi blev fulla och gick till en bar inne i stan. När vi blev ännu fullare så gick vi till ett ställe så att vi kunde skaka lite rumpa :)! Fröken tallica blev as packad...asså as packad! Det var shots efter shots efter fucking shots! Plus att jag totalt glömde bort att dricka vatten emellan all alkohol förtäring...vilket jag brukar vara jävligt duktig på!

Imorse när jag vaknade och skulle till skolan så var jag fortfarande full haha! Jag kommer till skolan helt jävla trasig och träffar på de spanska killarna. De informerar mig om att de ska skita i skolan denna dag och gå hem. De ska hem till deras gigantiska terass och sitta i solen med en massa chips och cola!! Sen så ställde de den magiska frågan när man är bakis och trött på sig själv...

"Ska du inte ta och följa med da?? Kom så tar vi hand om dig idag :)..."

Jag kunde juh inte säga nej...så jag följde med. Pojkarna var så himla gulliga! De köpte chips o cola o en massa annat och tröck ner allt i min hals och nästan tuggade åt mig oxo...det var gott! Efter ett antal timmar så hade jag återhämtat mig. Snart ska jag hoppa in i duschen och åka tillbaka till grabbarna för vi ska ut och skaka ännu mera rumpa ikväll!
Man borde juh tänka att fröken tallica ska lära sig av sina misstag...sitta hemma och slicka såren men nej!


I AM A ROCK N ROLL SUPERSTAR!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

så ska de vara...

2009-02-13 @ 08:29:50
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Muppen

Det är skööönt att läsa att du inte ändras där borta iaf =P Saknar dig varje dag, varje minut! Pussar

2009-02-13 @ 17:50:09
Postat av: Thomas

Party on!!!!!

2009-02-14 @ 10:37:17
Postat av: tallica

Hhahah jajamensan!!!! Saknar dig som fasiken Muppen!!!

2009-02-14 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0