Lycklig eller bitter?

Tror ni att man blir lycklig när man har blivit två? Kommer lyckan automatiskt när man har hittat en partner?? Jag har varit väldigt lycklig och väldigt olycklig som singel och mest olycklig när jag hade pojkvän. Men det var för att vi hade ett väldigt osunt förhållande så det gills inte. Det känns som att alla runt en bara går omkring och väntar på att "den rätta" ska dyka upp. Tänk om det inte finns någon där ute som är "den rätte" för mig eller för dig??? Va fan gör man då?? Är jag eller du då dömd att vandra livet ut ensamma och bittra?? För man är väl bitter när man är singel...lycklig och glad blir man väl först när man har hittat någon??





Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - skulle nog mest bara vilja krama om dig. En bameskram och säga att allt kommer att bli bra!

Du är en härlig och fantastisk kvinna och kommer att hitta en härlig kille!! Men utmaningen är ju att inte nöja dig med mindre.... Att inte kliva in i en "good enough" relation.

Såklart det finns en massa Mr Right för dig. Flera stycken som är perfekta, var och en på sitt vis.



Tyvärr blir man nog inte automatiskt lycklig när man blir två. Man måste nog bli lycklig alldeles själv...

Är du lycklig?

Alltså inte så där dumt lycklig hela tiden, men sådär lite lycklig i vardagen? Även om du saknar en massa från och till. Och även om du har en massa funderingar, bra funderingar.

2009-02-22 @ 16:29:21
Postat av: tallica

jag tror att jag är lycklig ja...tror det. jag går iallafall inte omkring och mår dåligt men jag saknar något. vet inte om det är en man i mitt liv eller om jag borde skaffa mig en katt...

2009-02-23 @ 12:26:38
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kanske skulle skaffa dig en hobby?

Samla frimärken kanske??

2009-02-23 @ 18:41:35
Postat av: tallica

hahaha ja det kanske jag borde göra! jag har faktiskt samlat på frimärken en gång i tiden...inte alls så spännande som jag trodde...

2009-02-23 @ 19:57:55
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha - jag har verkligen svårt att tänka mig dig samla frimärken! Och det är menat som beröm :-)

2009-02-23 @ 20:13:32
Postat av: tallica

jag har samlat på frimärken, bokmärken, kulor, hockey kort, fotbolls kort, spice girls kort hahahah jag har fan samlat på allt som går att samla på! just nu samlar jag på pojkar ;)

2009-02-23 @ 21:46:06
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0