JA för fan!!!

Dagen för mig har bestått av väldigt mycket plugg, plugg och återigen plugg! Jag är ganska stolt över mig själv...så pass mycket att jag kanske får mig en belöning!! Jag kanske ska leka med min Vakt denna afton....observera att jag skriver kanske för jag är sååå osäker på den här killen. Man vet aldrig med honom, skulle vara typiskt om jag ringde o sa att jag är på väg o han säger nåt som att han måste plugga eller är skit trött... Ja jag vet att jag då borde skita i han men jag kan ärligt talat inte. För ni ser, kära barn, att det som aldrig händer fröken tallica har hänt! Jag har gått och blivit genuint betuttad i någon från det manliga könet. Intresset ligger inte i att jag enbart vill ligga med han för det brukar oftast vara så. Nej jag vill verkligen träffa HONOM och inte hans snopp. Jag har inte fått äran att träffa snoppen än men jag hoppas att det blir inom en snar framtid för om ungefär en vecka så bär det av till Italien!! Då blir det svårt att bestiga honom om han befinner sig i ett annat land...fast det kanske går om han typ har världens längsta snopp asså jäääääätte lång... nej nu börjar fantasierna ta över. Bäst jag hoppar in i duschen nu och tvättar min vildros. Har jag riktigt tur så vill han ta sig en liten titt i kärleksgrottan =)

Håll tummarna för mig!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Håller tummarna och önskar dig lycka till!!!!

haha - även om det inte är helt enkelt..... ;-)

2009-01-11 @ 21:23:48
Postat av: sara

Va duktig du e som pluggar så mycket. Behöver själv plugga då jag har tenta på lördag men jag har ingen ork. Känns som om jag inte bryr mig längre...Inte bra! Ska rycka upp mig å få tummen ur röven snarast!

2009-01-12 @ 15:11:47
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

men man tycker alltid att man hade kunnat plugga mer! varför är det så??

2009-01-13 @ 15:40:41
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0