Partaaayyy!!

Det är trettondagsafton idag vilket innebär party för mig och mina vänner. Jag har bjudit med Vakten så han kanske dyker upp på förfesten. Jag är spänd som faaan....jag hoppas verkligen att han kommer. Jag vet att jag ska ha noll förväntningar så jag inte blir besviken. Han kanske inte ens dyker upp, man vet aldrig. Men jag hoppas verkligen iallafall  =) Frågan e då va fan jag ska ha på mig?? Jag har en tajt kort klänning som är rosa med blommor på...jätte tjejig men sexig som faaaan! Annars kan jag ta ett par jeans med ett svart linne som har världens stjystaste urringning. Vad tycker ni?? Jag har verkligen beslutsångest!

Om han kommer så är det spikat! Håll tummarna för mig mina fina där ute!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0