Skumt med pojkar..

Jag har en kill kompis som är ganska snäll. Rätt så nördig men charmig som få. Han bor ganska långt bort så vi träffas knappt. Vi är som sagt bara kompisar. Han brukar skicka en massa mess till mig...ganska ofta. Meddelandena brukar oftast handla om hur full han vart kvällen innan och hur han blev utslängd för att han var för full hehe. Hur som helst så har hans mess ändrats lite på sistone. Den senaste månaden har han börjar skicka lite vågade mess. Han kan skriva nåt som att han vill kyssa mig över hela kroppen...bara så där ur ingenstans. Skumt det där med pojkar och deras hjärnor... Jag undrar vad han tänker på när han sitter och skriver ett sånt mess. Tänker han att det är världens bästa idé och att jag kommer att bli stört kär i han om han skickar ett sånt mess hehe??

Ja skumt med det motsatta könet...nu ska jag supa ner mig med tjejerna!!

Kommentarer
Postat av: sarah

svar;Oooooh låter sjukt mysigt!! Hade du vågat bjuda ner en galenpanna som mig då :)

2009-01-16 @ 00:47:25
URL: http://obeskrivligpassionblogg.se
Postat av: tallica

hahaha klart jag hade!! Måste ha nån som mig att röja med juh!!

2009-01-16 @ 13:12:33
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0