Söndag i Italien...

Idag när jag och min roomie vaknade så insåg vi att vi inte hade något hemma att äta. Så vi klädde på oss och började gå mot en mataffär som ligger i närheten. När vi kommer fram så är det stängt. Ok tänker vi...vi går till nästa. När vi kommer fram till den så ser vi att även den är stängd. Ok tänker vi...vi hittar nånstans att käka istället da. Vi går vidare och först nu så märker vi att inte en enda affär, restaurang eller kiosk är öppen...allt är stängt. Jaha tänker vi och frågar nån snubbe som går förbi. Tydligen så är allt stängt på söndagar. Detta är en storstad..en stooor stad och inte ett enda ställe är öppet på söndagar! Där står jag, as hungrig och ingenstans att ta vägen för att få äta något. Jag älskar mat och när jag inte får någon mat så blir jag skit sur!!! Så jag gormar:

"Jävla kukstad...de är säkert hemma allihoppa och suger kuk...det är därför det är stängt överallt!!!!"

Tur att ingen kunde svenska...annars hade jag säkert fått stryk!

Kommentarer
Postat av: sara

Ha ha, har alltid undrat vad tallica kommer ifrån och nu fick jag svar på det....Nja jag kommer inte gå, shoppar hellre...hade Johnny cash eller Elvis levt och spleat i Globen hade jag gått direkt, det är mer min typ av musik!!!!

2009-01-26 @ 10:49:07
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Carro

Men herreguuud, det är ju inte normalt att ha stängt bara för det är en söndag!!! Fick du nå mat i dig på någe vis till slut eller? :/

2009-01-26 @ 18:10:09
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

Efter si så där sju hundra år så hittade vi en pytte liten cafeteria o käka nån torr jävla bulle...skit stad!

2009-01-26 @ 23:16:22
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0