Ciao!

Vill ni veta en sak folket?? Imon ska jag till Venedig =) Blir ni avundsjuka?? Följ med da!!! Jagbjuder för fan!

Jag har planerat att åka på en sån där gondol båt och tvinga min kompis att sjunga för mig! Lite förförisk =) så där! Sen när hon e klar så ska jag råka knuffa ner henne i vattnet så jag får mig ett gott skratt oxo!! Hahaha nej det va lite elakt så ska jag nog inte göra...eller??

Jag kommer förmodlingen inte kunna skriva något föräns jag kommer tillbaka på söndag kväll...så ni får underhålla varandra här inne! Massor av pussar på era stjärtar!!



Kommentarer
Postat av: Carro

Venedig är en upplevelse i sig! Åhh! :)

2009-02-01 @ 01:25:30
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: Thomas

Åååhhh.... Venedig.....

Nu när det kanske inte är sånt kaos? Och kanske nästan lite vår....

Ha - fast jag åker till Rom ett par dar nästa vecka, så det är inte så synd om mig heller - hahaha

2009-02-01 @ 21:06:51
Postat av: tallica

nej det är inte synd om dig!

2009-02-03 @ 09:22:33
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0