Utnyttjar han mig?

Idag har jag messat med Vakten fram och tillbaka sen klockan 9 imorse!!! Vet ni hur många timmar det är??? Det har varit vanliga mess, det har varit roliga mess och det har varit gulliga mess. Jag tycker juh att istället för att spendera så mycket tid med att messa så jävla mycket så borde han träffa mig istället. Men den briljanta idén har väl inte slagit honom än! Han måste vara korkad eller så trivs han med ett telefonförhållande. Mitt tålamod börjar verkligen att ta slut....vet inte om jag orkar messa eller prata med han nå mer utan att få träffa honom.

Jag undrar om han pratar och messar med mig så mycket för att han vill få upp självförtroendet...ni vet få bekräftelse. Men att han egentligen inte vill träffa mig...





Kommentarer
Postat av: Thomas

Du kanske inte ska fundera så mycket?

2009-01-11 @ 21:22:53
Postat av: tallica

nej kanske inte men sen så är jag en tjej ;)

2009-01-13 @ 15:44:47
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0