Ändrade planer

Snart efter jobbet ska jag hem till päronen. Det var inte planerat så från början men jag har fått lite dåliga nyheter. En släkting till mig har gått bort så jag ska åka hem till mina föräldrar. Det är pappas farbror som har gått bort och hans son, pappas kusin, är bara några år äldre än mig. Han är hemma hos mina päron just nu och mår fruktansvärt dåligt.

Så jag åker hem jag oxo. Känns som att jag borde va men familjen just nu. Kommer förmodlingen inte ha tid att blogga heller så vi får höras igen på söndg när jag kommet tillbaka. Hoppas att ni alla har en bra helg.

Hej.

Kommentarer
Postat av: lillalivet

Men gud va tragiskt :(

Dina skäkt bara går bort en efter en.. mystiskt..

jag beklagar sorgen och hoppas att du mår bra och fullt frisk :) ses om 1 vecka.. kramar

2009-08-01 @ 01:26:37
Postat av: tallica

jag vet...det är så skumt! längtar till du kommer hem babe!!

2009-08-03 @ 11:44:14
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0