Är jag skadad??

Tycker ni att jag vart grinig på sistone? Jag tycker att jag vart det...sur! Negativ...nästan som om allt suger! Jag vill inte vara sån...nej jag vill vara glad! Ok jag vill nog inte springa omkring och vara fröken positiv jämt och ständigt. Gud hatar såna människor...vill slå mig själv när någon är föör glad! Varför är det så? Är det för att jag själv är så himla negativ?

Mitt humör och min personlighet är juh som störst för beskådning här inne. Vad tycker ni om mig eller rättare sagt vad tror ni om mig? Att jag är för person? Var ärliga nu och våga lämna en kommentar! Ni är väldigt få som lämnar spår...och ja jag har sagt det förut och ja jag säger det igen. Säg mig nu...tycker ni att jag är lika skadad som jag själv tycker att jag är??!




Kommentarer
Postat av: Thomas

Näe - du är inte skadad, tvärtom.

Du verkar vara en sån intensiv person, som verkligen lever. Fullt ut.

Det är bra!!! Även om det säkert är jobbigt ibland... men bättre att leva intensivt än trist!

2009-07-24 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0