bittert..

Extremt jobbig dag idag...har titt som tätt sprungit in på toaletten här på jobbet och gråtit en skvätt. Karl jävel som förstört hela min jävla sommar! Har knappt fått något gjort på jobbet idag...har ont i huvet och är sliten. Ögonen svider och jag vill bara krypa ihop i foster ställning i ett hörn någonstans...det får gärna vara mörkt...

Så fort jag får känslan av att jag kanske kommit över honom och att jag mår lite bättre så faller jag ihop igen...

Jag hatar honom lika mycket som jag tycker om och saknar honom...



Kommentarer
Postat av: Elin

Att mina läsare fotar något och skickar in bilder på t.ex en somamr bild och sen så utser jag en vinanre :)

2009-07-30 @ 16:36:47
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0