Sex tips 1 - Kommunikation

Ok! Killar brukar oftast tro att de vet vad tjejer vill ha och hur de vill ha det. Jag är ledsen över att behöva säga det men ni har oftast fel. Vi vill inte ha allt i super speed och ha sex som om vi vore i en porrfilm....även om ni tror det! Bästa vägen till att ha bra sex med sin partner är så enkelt som att prata om det! Kommunikation!! Och nej ni ska inte sitta över en kopp kaffe och disskutera om hur ni bäst vill bli tagna...bara tanken på den situationen är pinsam. Bra sex betyder inte att man knullar i timmar eller att man byter ställning 5000ggr. Allt handlar om att känna sin partner och dennes svaga punkter, fantasier osv.
 

Hur får man då reda på allt detta utan att det blir nån konstig situation där den andra helt plötsligt tänker att hon/han inte tillfredställer dig?? Jo gör det till en del av sex akten! Prata med varandra under sexet...på ett sexigt och föförande sätt och inte som en instruktör! Varför tror ni att jag nästan ALLTID har bra sex?? Om killen inte gör det skönt för mig så "vägleder" jag honom utan att trycka ner hans självkänsla...tvärtom jag lyfter den! Jag låter honom veta exakt var och när han "trycker" rätt...och alla killar vill kunna vara bra i sängen. Uppmuntra din partner till bättre sex! Gör sånt som du vet att din partner tycker om och han/hon kommer då att vilja tillfredställa dina behov på samma sätt! Hoppas att det funkar för er för det har alltid funkat för mig!

Sexa vidare nu era kåta små tomtar!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Håller med dig helt om kommunikation när det gäller sex mellan varandra tex hur man vill bli smekt,prova någon ny ställning eller att bara känna sig för med sex.

2009-07-01 @ 11:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0