Det perfekta paret

Nu gjorde jag något som jag ångrar. Jag och Vakten har inte haft nån kontakt på väääldigt länge. Nu...bara så där så fick jag för mig att kolla på hans flickväns bild på facebook. Varför gjorde jag det??!! Som sin profil bild har hon en bild på de två. De står på en strand, håller om varandra och kysser varann. En perfekt bild på ett perfekt par. Ser ut att vara utomlands oxo....så de har säkert åkt utomlands tillsammans. De ser kära ut. Vad säger att vi två inte hade varit perfekta för varann?

Visst hemsöker han mina tankar hela tiden men jag har mått bättre...bättre än på väldigt länge. Men nu så sitter jag här  och känslorna bubblar upp till ytan igen och jag försöker att hålla tårarna borta. Fan varför kollade jag??? Kanske för att jag drömde om honom inatt...drömde att vi hade gift oss. Vi satt och kollade på bröllops videon...

Life sucks today...




Inte dom på bilden men är väldigt lik

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ooops - sånt är jobbigt... Har gjort det också...

Det gör jävligt ont! Jag kikade lite på några meddelanden hon skickat till honom... De borde ju varit till mig. Tänkte jag....



Men - nu är jag på väg på semester med min nya tjej, i ett liv som är sååååå mycket roligare än det jag hade haft tillsammans med henne!!!

Dessutom.... så anar jag att hon ångrar sig - men det är försent hahahaha (ett elakt skratt :-) )

2009-07-31 @ 15:10:54
Postat av: tallica

ska ha det i åtanke...hoppas han ångrar sig han med!!

2009-07-31 @ 15:46:43
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0