Envis som en jävla åsna!

Ja igår var jag ut med Arvid, världens sötaste tjejkompis! Vi tog ett par glas vin och dansade hela natten...det var skit kul! En sak förstörde dock min kväll. När vi skulle gå hem så träffade jag på en kill kompis som jag hade en flört med för ett år sedan...ett par dagars flört! Han var ganska glad över att se mig och insisterade på att kramas hela tiden och hålla min hand. Efter ett tag ledsna jag och skulle gå hem...då vill han juh följa med självklart. Jag säger väldigt bestämt att jag vill sova själv och att det är bättre att han åker hem till sig för att jag vill absolut ingenting. Jag ger honom en puss på kinden och traskar hemåt. På vägen hem messar han och skriver att han så gärna ville ligga och hålla om mig....jag svarade inte. När jag precis kommit innanför dörren hemma så ringer han. Jag svarar och han säger detta:

"Jag satte mig i taxin för att åka hem. Men på vägen kände jag att jag verkligen ville sova med dig inatt så jag bad taxin att köra mig till dig. Så nu står jag här på din parkering...och det är kallt."

Jag får dåligt samvete för att han står ute i kylan och säger att han kan få komma in så ringer vi efter en taxi till honom. Tror ni inte att karln försöker kyssa mig o grejer hela tiden. Även efter att jag berättar för honom att jag tänker på någon annan och inte mår så bra just nu. Det blir ganska klart att han inte tänker åka hem så jag bäddar fram en madrass för honom och även då säger han att han hellre vill ligga och hålla om mig. NEJ!

Jag var verkligen snäll som inte slängde ut karln igår...jag var snäll som ens lät honom få komma in. Fy fan va envis och jobbig han var. Fatta ett nej! Varför gör man så??? Dyker upp på min parkering när jag bestämt sagt nej en kvart tidigare? Om det ändå var någon annan...





Kommentarer
Postat av: Fis =)

De kallas förgripare och de flesta män är det, glöm inte det babe :D

2009-07-13 @ 19:29:55
Postat av: tallica

hahahaha!

2009-07-14 @ 08:21:07
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0