grinig, grinig...grinig!

Fy fan vad off jag är på killar just nu! Vill verkligen inte ha ett shit med någon att göra nåt mer!!! Det känns som att pojkarna ger mig mer huvudvärk än skoj...och det orkar jag bara inte med...är för lat för sånt!! Men jag kan juh inte hålla mig borta heeelt och hållet heller....vafan man har ju vissa behov.

Grinig idag...det är vad jag är! Jag har även ont exakt överallt...träningsverk tror jag att det kallas. Har tränat hårt den här veckan, var ute och sprang igår och då tog jag i som faaan och strechade inte så värst heller....så jag kan varken sitta, gå eller stå...och det i sig är juh en syn. Men men....är bara så grinig just nu för de döödar mig på jobbet med en massa strunt som jobb!

Jag behöver en kram idag  :( ... blä!




Kommentarer
Postat av: Thomas

Kan inte göra så mycket mer än att skicka en stor, varm kram, en famn att krypa upp i, bli lite ompysslad. Säga snälla saker.... Du vet :-)

2009-07-17 @ 20:18:11
Postat av: Brainflakes

Kram!

:o)

2009-07-18 @ 00:39:59
URL: http://brainflakes.blogg.se/
Postat av: tallica

tack!!

2009-07-20 @ 14:40:06
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0