Hur älskar man..

Vet ni en sak? Jag har glömt bort hur man älskar...är inte det sorgligt? Jag vet hur man knullar och har sex men jag har glömt bort hur man älskar. Ni vet det där magiska man delar med den man älskar...när två på riktigt blir en? Det var så länge sedan jag låg omfamnad av kärlek...jag kan på riktigt inte längre säga hur det kändes. Allt jag kommer ihåg är att det inte finns någon känsla som kan ersätta den. Jag har gåshud bara jag sitter här och skriver om det.

Jag försöker verkligen komma ihåg det men det går inte. Undrar om jag någonsin kommer att känna så igen. Undrar om jag någonsin kommer att ligga där omfamnad igen... Undrar om jag någonsin ens HAR känt det där...kanske bara inbillat mig? Det är så läskigt...att inte komma ihåg. Man känner verkligen hur hjälplös man är...all kontroll jag trott att jag har haft över mina känslor...som bortblåst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0