Längtan efter barn...

Idag var en av tjejerna som har semester in på jobbet med sin lilla bebis. Jag sken upp som en liten sol och sprang fram! Ungen konfiskerades och ingen fick tillbaka bajsklumpen tills jag kände att jag lekt färdigt. Va roligt jag hade...en oootroligt söt liten sak utan tänder som konstant log...som en liten full gammal gubbe :)

Ibland kommer jag på mig själv med att sitta och titta på barn....och känna en liten längtan. Längtar jag efter barn?? Vill jag ens ha barn?? Jag antar att jag måste börja med att hitta en karl som orkar stå ut med mig...så pass mycket att han vill föröka sig med moi. Undrar om han finns där ute...pappan till mina barn...



Som min kompis Arvid brukar säga när hon ser småttingar: Det värker i mina äggstockar!!


Kommentarer
Postat av: sara

Men tänk vad mycket du inte kan göra om du har barn...Kan inte vara ute och supa hur länge du vill på nätterna, måste hela tiden ha med ungen överallt, kan inte lämnas hemma ett par timmar som en hund kan, måste matas, kläs på/av, tas om hand osv hur ska du hinna med dig själv? den kommer skrika, gråta, baja, kissa och spy, måste ständigt övervakas och passas mm. Jag vet då att jag aldrig vill ha barn, tycker det verkar skit trist och as jobbig, kommer säkert sluta med att jag hem fem stycken ändå. Det brukar liksom bli så...;)

2009-07-15 @ 16:20:41
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Arvid

Haha :P Du vet nu har det gått så långt att det nästan värker konstant ..men men , funderar på att skaffa mig en ny fisk så jag får slösa all kärlek på nått levande iaf :P Duu Harry Potter filmen snart eller ??

2009-07-15 @ 22:01:03
Postat av: tallica

*Sara: du har rätt...mycket bajsandes och spyandes lär det bli hehehe iou! hoppas känslan är temporär för jag kan nog inte ta hand om ett barn...är ett själv fortfarande..



Arvid: hahahahaha skaffa fisk!!! nya Potter låter as bra...ska ba hitta lite pengar först haha!*

2009-07-16 @ 09:05:52
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0