Okänd mark...

Jag skolkade från jobbet idag. Jag vaknade upp imorse och kunde bara inte ta mig upp ur sängen. Inte för att jag var trött eller sjuk. Jag kunde bara inte gå upp. Så jag sjukanmälde mig och låg kvar. Har ätit frukost och suttit framför datorn...mer än så har jag inte gjort idag. Jag är ledsen ja men mer vet jag inte. Skitsamma det är väl som det är. Kanske går ut och tar en promenad sen...får se. Jag saknar honom...det är allt.

Jag är inte van vid att känna så här mycket. Innan honom så kände jag inget alls sen så kom han och nu så känner jag såååå mycket...hela tiden. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av alla de här känslorna. Ena stunden är jag glad, sen så är jag ledsen, sen så är jag arg, sen så känner jag mig maktlös och frustrerad bara för att en stund senare känna mig absolut tom, kall och oerhört vilse...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0