PUSH IT!!!!

Förra veckan jobbade jag bara måndag och tisdag...resten av veckan var jag hemma. Kom som sagt bara inte upp ur sängen. Depprimerad?? Men nu...denna härliga måndag så är jag tillbaka på jobbet. Jag upptäckte idag när jag parkerade bilen här utanför att jag verkligen hatar det här jobbet! Tur är att det är ett sommarjobb bara. Men att komma in här dag efter dag...stirra på en dataskärm 8 timmar om dagen...sitta och lyssna på dessa sexuellt frustrerade gubbar och tanter dra sex skämt hela fucking dagen....jag hade på riktigt tagit livet av mig om detta hade varit mitt riktiga jobb! Jag hade sagt upp mig och börjat jobba på donken!

Jaja ok nu ska bittra jag ta och rycka upp mig lite! Dagens planer, för er som sitter med spänning och undrar vad moi ska göra, är att ge mig själv en örfil och ut och springa efter jobbet idag! Jag har inte gjort det på en och en halv vecka!!! Min ursäkt har varit att det regnat som faaaan men ändå...några övningar hade jag väl kunnat gö hemma....

Dags att ta tag i livet och gö ett försök för att bli jag igen :)  Vad ska ni hitta på för tokigheter idag???



Det är tallica och Homer mot världen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0