Ser hon verkligen framtiden?

Idag ska jag spå mig. Jag har aldrig gjort det förut för att jag tror att de flesta som spår folk bara är bedragare. Speciellt sånna som sitter i ett litet tält på diverse gatu fester. Men jag tror att det finns ett fåtal där ute som verkligen kan se framåt.
Jag har två kompisar som har varit hos en liten tant som bor en bit ut. En helt vanlig liten tant med barnbarn som tydligen kan se 6 månader framåt. Hon sa vissa saker till mina kompisar som stämde och saker som är för tidigt att säga än om det stämmer. Aja vare sig den här tanten är real eller om hon är fake så lär det bli en upplevelse.

Jag är nog så vilse som jag kan bli just nu och lite svar är vad jag behöver...eller något att se fram emot iallafall. Ja jag vet att jag förmodlingen inte ska lägga allt för stor vikt vid vad hon säger. Det enda jag är lite rädd för är om hon säger att något hemskt ska hända, något som att någon blir sjuk eller dör.

Anyhoooos så håller jag er uppdaterade :) ! Har någon av er nånsin blivit spådda? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0