Sex storie 2

Denna underbara upplevelse delar Thomas med sig av!

"Min tjej är rätt oskyldig, eller var innan vi träffades :-)
En gång när hon hade sin vecka så blev vi ändå rätt på. Hon började smeka mig och suga... jag var lite osäker på om det var ok att komma i hennes mun, så jag väntade och bara njöt. Till slut var det bara för mycket, så jag var mycket tydlig med att jag var på väg... och hon bara fortsatte.. så skönt!!!
Jag kom som ett fyrverkeri!! Hon tar emot, springer ut i badrummet. Och kommer tillbaka med en våt och varm handuk och torkar av mig. Det var såååå gulligt och omtänksamt!!"

Det tycker jag också!! När jag har veckan får INGEN komma i närheten av mig!! Finns ingen chans att jag då skulle utföra oralsex...han ska vara glad att jag inte slår ihjäl honom! Men jag gjorde det där en gång och det var väääldigt uppskattat! berättar mer om det en annan gång ;)

Nu har två killar delat med sig av sina goda stunder! Kom igen tjejer...ge oss nåt bra...och jag vet att ni har massor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0