Sex storie 3

Joy! Vi har ännu en sex upplevelse! Personen vill vara anonym.

"Här kommer en ny stories med mitt ex när vi körde oskyddad sex. Jag hade frågat min tjej om man inte kunde köra utan kondom någon gång. Hon var reserverad på frågan och till slut gav hon med sig och vi hade oskyddad sex efter hennes mens efter andra och tredje dagen. Det här gjorde vi efter halv året  under förhållandet. Det här var på sen hösten och hon låg nyduschad i sängen och  väntade att jag hade duschat klart. Hon ville bli masserad vid axlarna och rygg. Hon låg på mage och jag kom in i sovrummet och satte mig på hennes stjärt med snoppen liggandes över stjärtskåran Började massera axlarna och rygg. Efter en stund blev jag kåt på henne och började jucka med min snopp längs efter skåran och den började växa. Min tjej reagerade och sa vad gör du till mig. Jag är kåt på dig. Jag längtar efter att få komma i dig. Vänta med detta och massera mig en stund till. Efter en stund klev jag av henne och hon lade sig på rygg. Jag började slicka henne och började gny när jag sög hennes blygläppar. Hon var riktigt våt i slidan när jag pillade med tungan. Kom med din snopp i mig och  ställde mig framför henne med snoppen riktade mot hennes sköte. Hon placerade sina ben på mina axlar och körde in snoppen i hennes oskyddade sköte som var otrolig våt när man körde in snoppen. Körde ut och in i henne och man hörde ljudet av hur våt hon var. Jag bruka komma ganska fort av mig efter 5-10 minuter men jag lurade min snopp på utlösningen med att köra in och ut några gånger och när jag känner att jag kommer drar jag ut den och väntar en stund. Jag gör så några gånger och sista gången den rycker får tjejen känna på den och jag säger visst är den står och hård nu. Ju den är hård nu. Kom in med den nu sa hon. Jag kör in den och det dröjer inte länge jag känner hon får sammandragningar i slidan och kramar min snopp. Känslan man får när hon får sin orgasm är att hon vill ha snoppen i sig länge och sammandragningarna börjar från blygläpparna och drar sig mot livmoder. Dessutom pulserar det också i slidan. Hon får sin orgasm och ber att jag ska komma. Men jag väntar en stund till med min utlösning. Vi vänder på oss så jag ligger på rygg och hon rider mig. Jag tar och klämmer hennes underbara bröst i storlek 85C med lagom stora bröstvårtor och biter på vårtorna. Vi håller på med olika ställningar i en timme när hon får sin intensiva orgasm igen och ber mig komma i henne igen. Jag håller ut min utlösning och hon blir lycklig av hur skönt jag gör för henne att hon gråter av glädje att hon kom två gånger utan att jag behövde komma i henne.Jag drog ut min snopp ur henne och la mig bredvid henne. Hon masserade min pung och vi pratade om sexakten. Hon var nöjd med att vi körde oskyddad och var lycklig hur skönt det var att få orgasm flera gånger av det och jag kunde hålla ut min utlösning. Hon ville runka av min snopp och se när jag kom. Det fick hon göra och vi körde oskyddad flera gånger efter hennes mens efter denna sexakt. Hoppas ni blev förtjust i stories från mig. "

Vi blir alltid förtjusta i sex stories :) !!


Kommentarer
Postat av: Muppen

Shit, Tallica.. Vilka historier folket skickar in. Nu kan man inte läsa din blogg på jobbet längre =S

2009-07-06 @ 15:49:55
Postat av: tallica

haha jag vet! den här var kanske lite väl x-rated!

2009-07-06 @ 16:05:16
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0